> Maandag 5 november: 7e landelijke Dag van de BHV - download promotiemateriaal nu!
  •  Realistisch
  •  Praktijkgericht
  •  Belevingsgericht

Crisicom Crisismanagement en Bedrijfshulpverlening

Woordvoerderstraining

De woordvoerderstraining betreft een algemene mediatraining met de focus op crisissituaties. Deze is zeer nuttig voor die organisaties waar op dit moment nog geen beleid is op het gebied van crisiscommunicatie.

Het betreft een praktische training. Met of zonder cameravaardigheden, naar uw wens. Uw directeur en de medewerkers van het Marketing & Communicatie team worden voldoende handvatten aangereikt om goed beslagen ten ijs te komen. Naast een stevige grondhouding ten aanzien van media is een goede voorbereiding prettig.

  • Wat staat u te doen bij de voorbereiding, en niet te vergeten, de follow up?
  • Hoe mediageniek is uw organisatie?
  • Waar liggen de kansen?

Er is aandacht voor de individuele deelnemers. Wat ons betreft heeft iedereen een eigen sterke aanpak en die gaan we vinden zodat er vertrouwen wordt opgebouwd in de relatie met de media.

De woordvoerderstraining vindt plaats in een dagdeel: een ochtend, middag of zelfs de avond behoort tot de mogelijkheden.
Crisicom verzorgt een gedegen mediatraining waarbij alle ruimte bestaat voor maatwerk.

Meer informatie en een geheel vrijblijvende prijsopgave? Ons salesteam beantwoordt uw vraag graag: 033 - 7074795 (direct nummer), sales (at) crisicom.nl. Of bespreek uw wensen met Arnold van Dam, Sr. Consultant Crisismanagement.


Focus op hedendaagse media
De focus ligt op het vinden van de aansluiting met de hedendaagse media-aanpak. Doe uw voordeel met de daarvoor eenvoudig toe te passen 'tips en trics' die u meekrijgt in de training van onze ervaren trainer/coach. Zij geeft regelmatig mediatrainingen aan diverse organisaties, zoals de Politie en presentatoren van televisieprogramma’s.

Onderwerpen:
* Wat willen media nou eigenlijk?
* Hoe gaan ze te werk?
* Wat kan/mag je wel/niet doen?
* Wat is het beste voor de eigen organisatie?
* Hoe werkt ‘mediabeleid’ in de praktijk?
* Omgevingsanalyse en social media: de regie pakken
* Normaal mediabeleid versus crisismediabeleid

In onderling overleg vervallen onderwerpen of worden juist toegevoegd.

  •  Realistisch
  •  Praktijkgericht
  •  Belevingsgericht